wtorek, 9 kwietnia 2013

Spodnie i kamizelka

Pogoda jeszcze niezupełnie wiosenna a w mojej pracowni coraz więcej zamówień na cieplejsze dni. To co po zimie zostało jeszcze do skończenia powoli już wykańczam i cieszę się widząc bardziej kolorowe tkaniny. Dzisiaj rano pozamawiałam trochę materiałów z allegro , jak przyjdzie paczka dam znać czy było warto. A póki co uszyłam komplet dla chłopca. Trochę trzeba było pokombinować bo chłopiec mały ale rozmiar duży :) Tkanina to wysokogatunkowa wełna garniturowa w grafitowym kolorze. Zanim sobie przypomniałam że mam zrobić zdjęcia, spodnie prawie były już uszyte.
Tutaj przed wszyciem paska:


Doszyłam też szlufki:
I spodnie gotowe:


Kamizelka:



Na poprawę humoru: kobiece perpetum mobile
kupiłam buty nie mam spódnicy
kupiłam spódnicę nie mam bluzki
kupiłam bluzkę nie mam płaszcza
kupiłam płaszcz nie mam torebki
kupiłam torebkę buty nie pasują

2 komentarze:

  1. Piękny komplet, ja takiej tkaniny to nawet bałbym się kroić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Też często boję się jak mam do czynienia z klientem bardzo niewymiarowym, ale nauczyłam się nie popełniać błędów, wolę skroić trochę większe niż za małe.

    OdpowiedzUsuń