niedziela, 7 kwietnia 2013

ITA

Stało się . Po wielu wczesniejszych przymiarkach postanowiłam i ja podzielić się z innymi moją pasją . Mam nadzieję że nie będę za bardzo przynudzać i że może kogoś zainteresuję a może też zainspiruję do działania. Każdy z nas jest w czymś dobry a nie każdy potrafi odnaleźć  to coś . Przez wiele lat też nie potrafiłam. Nawet się nie spodziewałam i do dzisiaj często zaskakuję samą siebie. Moją pasją a także sposobem na życie stało się szycie. (o jak mi się zrymowało). Osiągnęłam już wiek... powiedzmy średni, nie uczyłam się krawiectwa a mimo to od 5 lat szyję i tu właśnie zamierzam o tym opowiedzieć. Czy mi to dobrze wychodzi czy nie to już każdy bedzie musiał sam ocenić. Chcę się  podzielić moim doświadczeniem , pokazać jak powstają moje małe dzieła i może od czsu do czasu wygadać się, tak po prostu...

2 komentarze:

  1. Fajnie, że założyłaś bloga :) Szyjesz po prostu rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chętnie będę Cię odwiedzać, bo podoba mi się Twoje szycie :-) pozdrawiam i zapraszam do siebie :-) Estera

    OdpowiedzUsuń